nykter helg




Av någon anledning går alltid min statistik upp på söndagar. Vet inte om det är för att folk sitter mer vid datorn då eller ifall man vill läsa om helgensbravader. Iallafall känns det som jag gör folk besvikna när jag har varit nykter under en hel helg och inte har så mycket ett berätta.

Den här helgen blev nykter. Igår firade vi Nattis med en tre-rätters middag hemma hos Cissi. Efter det såg vi bara på tv och åkte hem skapligt vid halv 1.
Idag blev det lite mer aktion, solning på strömsholmen, kaffe hos carro, promenad med Gabi och slutligen tv-tittande hos Gabi.

Nu måste jag försöka sova, börjar halv 8 imorgon och jobbar hela veckan så kan inte komma efter med sömnen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback