perfekt bakisdag






Om man nu kan kalla en bakisdag för bra så har denna varit perfekt. Nästan hela dagen har spenderats i Nattis soffa med film, mat och glass.
Vi såg boattrip, heartbreak hotel och click (som både jag och sanna satt och grina till)


Nu sitter jag här för mig själv och fnittrar nu när jag tänker på Nattis. Hon somnade under Click, som var den sista filmen vi såg. När filmen var slut signalerade jag och Widin till varandra att vi skulle smyga ut och vi lyckades utan att hon vakna. Skulle vilja vara där när hon vaknar och märker att vi inte är kvar.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åååh Click, jag grinar så fort jag trycker på play för jag vet vad som ska hända, i slutet gråter jag så mycket att jag knappt kan andas :P hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback