she makes love just like a woman but she breaks just like a little girl



(snodde bilden av dig widin)



Jag kan ha nått höjden av trötthet idag. Hela min hjärna känns som mos och har gjort det mer än halva dagen. Började 7 imorse så det kan vara anledningen iofs, plus att jag såg sex and the city till halv 2 inatt.

De senaste dagarna har varit underbara, solning på strömsholmen och igår grillade vi hemma hos Widin. Har lite smått och gott resten av veckan att göra, inflyttningsfest imorgon, fat joe på fredag och katrineholm på lördag.


Har dilemma just nu i mitt huvud. Jag har hittat en mobil jag vill ha och jag vet inte om jag ska köpa den när jag får lön.

Min vettiga säger att jag faktiskt har en ganska okej mobil som fungerar tillochfrån.
Min pryl-kåta del säger att min gamla mobil är helt värdelös och SJÄLVKLART ska jag unna mig någonting nytt.

Ska till Onoff imorgon och jag tror jag vet vilken av sidorna som vinner.

Kommentarer
Postat av: widin

aja det blir en anmälning för piratkopiering..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback