"TITTA, farsor på stan, nu kan vi få gratis skjuts hem!"




Walk of shame hem dagen efter en festkväll kan vara bland det värsta som finns. Fick genomlida en idag eftersom jag vaknade hos Gabi imorse och var tvungen att ta mig hem.¨

Det var skit kul igår, först en ganska galen förfest och sen utgång på harrys där ALLA nittor hade letat sig till. Man kände sig nästan som en gammal tant där inne, speciellt med hur mogna dom är. Det är svårt att tro men glappet mellan oss 89;or och 90;or är fan stort.

Följde med Gabi hem efter, vaknade klockan 10 imorse av att hennes granne håller på att renovera om köket så hela kvarteret måste höra det.
Vi köpte pizza till frukost och nu sitter jag här.

Idag ska jag och Widin åka på lite små-ärenden sen ska vi möta upp Gabbsan och fika.
Är inte så sjukt bakis idag så den här dagen kan bli bra!














Kommentarer
Postat av: hittade hit

Att döma av dina bilder samt det du skriver så verkar inte heller ni särskilt mogna. Vad är ni, 89:or? Inte kan glappet mellan er och 90:orna vara så stort ändå...

2009-05-28 @ 21:14:48
Postat av: Anonym

svar: Ja vi är 89;or, och nej vi är omogna på många nivåer, men inte på det sättet som 90;orna visade igår.

På enkla saker, som att inte behöva leta bråk i varje situation. Man kommer långt med ett leende!

2009-05-28 @ 21:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback