women are only good for three things: cooking, cleaning, and vaginas - show me your genitals



Jag vet inte varför men jag känner mig så lycklig nu förtiden. Ingenting har egentligen förändras på senaste tiden ändå är jag mer lycklig än för en månad sen.
Konstigt det där.

Min lediga dag började med att jag skickade ut "Jag vill fånga dagen, carpe diem!" till mina vänner på morgonkvisten. Kände inte för att sitta hemma och glo.
Så jag städade mitt rum i två timmar, firade morfar och nu på kvällen har jag hängt med Widin och Emma.
En bra ledig dag!
Imorgon är det utbildning och mys med tjejerna på kvällen. Jag vill bara ha lön så vi kan supa!


p.s, mänty har börjat skrivit kontaktannonser till oss brudar:
emsenglund.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback