fullbokad helg



Det bästa med att vara ledig är just känslan av att kunna sova ut.
Så igår föreställde jag mig hur jag kunde unna mig att vara vaken liite längre och kunna vakna helt utvilad. Jag sa att min älskade vän gabi att inte skicka sms förtidigt så jag kunde få sova ut.

Jag låg vaken och såg walk the line och vid 1 tiden kröp jag ner och somnade gott. 6:59 låter min sms signal, trycker upp (eftersom jag är vikarie öppnar jag alltid sms när jag vaknar av dem): GOD MORGON, nu åker jag till jobbet så du vet vart du har mig!
Från Gabi.

Somnar om, lite irriterad.
9:04
Sms IGEN från gabi.

Jag säger bara hämnden är ljuv.

I helgen har jag full rulle hela tiden, imorgon jobbar jag 12 - 16, efter det ska jag och gabi ner på stan, till systemet och hem till henne för att börja festa sen.
På lördag har jag och annis bestämt lunch dejt och på kvällen ska jag följa med på kroatfest med Gabi.

Nu ska jag ta ett härligt bad med ansiktsmasker och skit för att ladda upp till pepparkaksbak ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback