gabrijela - en sort för sig



För ett tag sen skrev hon ett fint inlägg om mig och hur jag kan ställa dumma kommentarer och vissa händelser som kan uppstå när jag är i närheten.

Känner att det takes two to tango så här kommer lite fakta om Gabi:

- Idag frågade hon ifall bebisar dricker vatten.
- hon har vaknat upp i skiftinge med rosa armhålor efter en festkväll och hon har ingen aning om hur hon kom dit.
- Hon har en tendens att stressstäda, man hinner knappt ta sista tuggan hemma hos henne innan hon står och diskar.
- När hon tar hem ragg kommer hon inte ihåg vad som har hänt, hon får klämma lite här och var för att få klarhet i VAD FAN HÄNDE EGENTLIGEN.
- På fester visar hon tuttarna i utbyte mot att två killar hånglar för henne.
- Hennes favoritfilm är A walk to remember, det säger allt. (tönt-film)

P.s, hon är singel ifall någon nappar efter det här inlägget.

P.s 2, och en av dom roligaste människorna jag känner!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahhahahahahhahaha åh så fint !

Postat av: natalie

HAHAHAHAHA! om någon nappar nu då vet jag inte vad jag gör

2009-11-23 @ 23:36:22
URL: http://storiesofastranger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback