helgen



Det har varit en underbar helg, festen hos gabi i fredags var skitrolig. Kom inte ut på krogen så gick hem ganska tidigt vid 1.
Igår låg jag bakis som ett as hemma hos Gabi, den enda vi gjorde var att äta som vanligt. Till frukost köpte vi 3 sorters glass och massa julmust på det.

På kvällen gick vi på kroatfest och tog det ganska lungt. Drack inte så mycket men det blev en rolig kväll iallafall. Men jävlar vilken skillnad det är på att dansa nykter mot när manmär full och tror man är drottning över allt. Egentligen hade Gabi sagt "jag stannar högst till klockan 12" men vi blev kvar till 2 någongång.

Idag ska jag ta en så jävla lång promenad och göra av med alla kalorier man har satt i sig i helgen och rensa tankarna.
Fika på Cissis jobb bjuds det också på men i övrigt kommer jag nog ligga som en fläskpadda i soffan resten av kvällen.

Jobbar imorgon men sen kommer jag behöva hela veckan för att återställa mig från en två-dagars helg. På fredag ska vi fira Stridh som fyller och då ska man vara laddad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback