lite extra fakta

Jag och emma satt igår och pratade om massor av Kos-minnen, fy satan vad kul det var att bo ihop med den kvinnan. Under en och samma kväll träffade vi en australienare som var vit som snö och älskade shrek, en holländare som hade däckat på en resturang och tillsist red eye och nalle puh. (intern skämt)


En annan sak som hör till Gabi efter förra inlägget är att hon kan utnyttja ens godhet. Häromdagen hjälpte jag henne att baka smörgåstårtor och efterråt skulle jag vara snäll och dammsuga upp alla smulor.
Gabi: Tar du här i hallen också, det är dammråttor där.
2 sekunder senare: Och du, dammsug mattan i vardagsrummet också!
Jag: Javisst, snart är husnegern klar med sina arbetsuppgifter, jag kan dammsuga hela lägenheten om du vill!


Sen kan jag också säga att hon har förmågan att få mig att må så jävla bra, det är inte många man får ett mms av en vanlig onsdagseftermiddag där det står: Du är älskad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback