mina tendenser på fyllan




När jag blir full får jag lite olika ideér för mig. Dels så bestämmer sig min hjärna att inte minnas någonting alls (i lördags höll minnesluckan från 23 till runt 02 någongång när jag kom hem) och sen får jag oftast för mig att ljuga.

Eller nej, ljuga gör jag inte men jag säger att jag har gjort/ska göra olika saker som jag inte håller.

I lördags var ett bra exempel. När jag och sanna kom hem skulle jag möta upp en kompis utanför.
 Sanna frågar: ska ni ha mat?
Jag: jaa, vi ska ha mat båda två!

När vi kommer upp
 sanna: la du en sten i portdörren?
Jag: absolut, det är fixat!

Vi kommer in i köket.
Sanna: så, ska ni ha mat?
Jag: nej vi ska inte ha någon mat!
sanna: ??

Det går fem min.
sanna: det låg inte alls någon sten där i porten!


Eftersom jag är ett riktigt whinO så får jag svårt att kontrolera mig när det bjuds på foot of africa.

Problemet är bara att jag aldrig tar lärdom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback