saker som har en tendens att försvinna




Efter flera VECKORS letande har jag äntligen återfunnit min internetdosa. Alla mina vänner vet att om jag säger "jag har verkligen letat överallt" betyder det att jag har lyft på en tidning och kollat i en låda.
Men i jakten på den här internetdosan hade jag verkligen letat överallt, lyft ur varenda pinal i våra lådor pch korgar.

Igår började jag få panik eftersom jag inte kom åt mina sparpengar och det är en vecka kvar till lön. När vi var hemma hos Gabi för att kolla idol började jag beklaga mig om hur synd det var om mig och hur mycket jag har letat.
Cissi: har du kollat i springorna i soffan?
Jag: Hum nej..

Så gör jag det idag och där ligger baby. Nu ska jag aldrig släppa den!

Idag är jag ledig vilken är såå skönt efter att ha jobbar varje dag sen i tisdags. Imorgon är det dags för jobb igen men nu bjöt jag förfullt av att sova ut rejält.
Under dagen har jag inte några planer men ikväll ska vi tjejer laga god mat och mysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback