blandade känslor




Den här veckan går i jobb och sorgenstecken. Eller ja, sorg och sorg lite tråkiga nyheter på jobbet bara, många som jag tycker om jobbar sin sista vecka nu och det är jävligt tråkigt. Men men, ingenting man kan göra åt och då ska man inte grubbla över det heller.

Har precis anlänt därifrån och nu väntar jag på att min älskade sambo ska komma hem så vi kan laga kvällsmat. läste nyss på hennes  fb status att dom planerar till våra födelsedagar.
JAG BLIR NERVÖS.

P.s, är det NÅGON som har bra tips på bra skräckfilmer? Jag och Sanna har laddat ner massor men varenda en (förutom hostel) har sugit. Vi har skrattat oss igenom filmerna.
Jag vill se så läskiga att jag inte kan sova. Så rädd vill jag bli!


Kommentarer
Postat av: Janna

Du, se Pans labyrint. Det är ett monster där som har gett mig mardrömmar (och jag är inte lättskrämd). Annars är det ingen direkt skräckfilm. Men den är hemsk, och läskig emellanåt.

2009-10-20 @ 16:08:49
Postat av: sanna

Se filmen Rec den är läääskig ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback