i brist på annat

10 favoriter:
Färg: svart
Mat: sushi, tror jag.
Band: kent.
Film: svårt, trainspotting tror jag.
Skådis : har ingen favorit.
Sport: ingen, haha.
Årstid: sommaren
Veckodag: lördag
Glassmak: ben and jerrys cookie dough
Tid på dygnet: 22 snåret


9 för tillfället:
Humör: väldigt bra!
Smak: rök.
Kläder: tights, linne och kofta.
Bakgrund: soffan.
Nagellack: inget.
Tid: 18.33
Omgivning: vardagsrummet fullt med tända ljus. 
Irritationsobjekt: inget.

8 första:
Bästa vän: mickis.
Screen name: --
Husdjur: katt.
Piercing: bröst
Musik: magnus uggla, haha.
Bil: --
Puss: Adrian.

7 senaste:
Cigarett:
för en halvtimme sen.
Mat: kebabtallrik.
Dryck: cola.
Biltur: idag med sanna-banana.
Kyss: några veckor sen.
Spelad låt: kent - bergochdalvana
TV-program: vet inte.

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: nej.
Brutit mot lagen: ja.
Blivit arresterad: nej.
Badat naken: ja.
Varit med på TV: ja, haha.
Kysst någon du inte känner: ja.

5 nej tack:

Kläder: manchester.
Mat: lever.
Musik: klassiskt.
Dryck: magic crystal.
Personlighetsdrag: jobbig.

4 saker:
Du gjorde igår kväll: kollade på saw 6.
Du kan höra just nu: att sanna lyssnar på kent 747
Du inte kan leva utan: mina vänner och familj.
Du gör när du har tråkigt: aktiverar mig.

3 personer:
Du kan berätta allt för: alla tjejerna.
Du tycker om: positiva personer.
Du inte gillar: folk som ser sig själva bättre än alla andra.

2 val:
Kaffe eller te: kaffe.
Vår eller höst: höst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback