jag är så jävla trött




Satan i gatan, som Marlene i rent hus skulle ha sagt, vad trött jag är. Kunde inte somna förän vid halv 4 inatt och halv 8 imorse blir jag inringd av jobbet. Ska dit efter min tandläkar tid nu 9.20. Jag som ÄLSKAR tandläkare. Usch.

Fick mig jordens syn inatt. Låg vid halv 1 och kollade på film när jag hör Sanna komma hem. Hör att hon står och pratar för sig själv så jag går till hallen för att kolla om hon mår bra.
Mår bra, hahaha, hon var kalasfull. Hon fixade nattkäk och sen satt vi för att hon skulle summera hennes kväll. Det gick lite sisådär.

Det chockande var att innan hon skulle sova sa hon "du tycker jag är ganska full nu va?"
Jag: Haha, ja.
Sanna: då ska du veta att du är TUSEN gånger värre en lördag kväll, så då kan du tänka vad nykter jag är.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback