lugna gatan




Det här var den första helgen på väldigt länge som vi inte har festat. Nu kommer det bara bli värre då det är födelsedagsfirande VARJE helg i hela oktober plus i en bit i november.

Igår åkte jag, widin, gabi, emma och nattis till strängnäs marknad. Hittade ingenting speciellt men ett roligt tidsfördriv en lördag. På kvällen åt vi mat och kollade tv hos Cissi.

Nu håller jag på att tvätta och kl 3 börjar jag jobba. Den här morgonen har inte börjat bra, jag har lyckats gjort kortslutning i hela vårat kök så ingenting fungerar där. Vågar inte hålla på att leka elektriker heller eftersom (som alla min vänner vet) jag inte är den händigaste.

I veckan står det jobb och födelsedagsplanerande på schemat och jag längtar redan till nästa helg, haha.


Musiktips:
http://www.youtube.com/watch?v=ZDwKAZLqiLg&feature=related




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback