perioder




Det är konstigt hur allting kan gå precis upp och ner. Ena veckan är jag ledig och har hur mycket tid som helst över, andra hinner jag knappt slappna av 2 min innan jag har nått annat jag måste göra något.

Just nu är jag inne i en "fullt upp"- period. Jag jobbar, fixar inför min och emmas fest och samtidigt planera till andra födelsedagar som kommer.
Och jag älskar det! Hellre att jag stupar i säng varje kväll för jag är slut än att jag sitter hemma och glor.

Idag är min lediga dag och hittils är det planerat att jag och widin ska hälsa på cissi på munktell, storhandla mat och ikväll ska jag träffa emma för att planera festen.

I veckan blir det jobb, kanske afterwork och ännu mer planerande till festen.

Jag mår så jävla bra för tillfället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback