så går cirkeln runt




Ännu en helg över och jag ligger hemma, bakis som ett jävla as. Vi gick ut hårt igår när vi skulle fira Fors, liite för mycket vin för min del och en del dumma sms som jag dumt nog raderade från skickade så jag inte skulle se vad jag hade skrivit.
Ångrar det idag då jag inte har en ANING om vad jag har skrivit.

Vi gick ut på Harrys, där var det fullpackat med folk men dansgolven äger som vanligt. Fast hädanefter tänker jag aldrig mer försöka argumentera med fulla människor, det slutar alltid i att jag hamnar i bråk.

Idag har jag och Widin spenderat morgonen i hennes säng tittande på Notting Hill. Ikväll kommer Jenny och Emma för att äta sen ska vi se Hostel 2.

Veckan som kommer nu bjuder på jobb, jobb, jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback