han ska pröva din styrka och testa din moral




Har precis satt mig ner i soffan efter att ha gjort lite kvällssysslor, jag och sanna var duktiga för ANDRA dagen i rad och lagade mat som räcker till matlådor också.
Tyvärr ser det alltid ut som ett stort jävla kaos när vi är klara men nu har jag precis diskat allting! Ska snart hoppa in i duschen och efter det ska jag, sanna, nattis och emma mysa till idol tillsammans. Igår bjöd nattis på kladdkaka till programmet, idag bjuder jag och widin på cheesecake. (okej sanna bjuder)

Jobbet har dragit igång så har jobbat de senaste dagarna och sen jobbar jag imorgon. I helgen blir det inflyttningsfest, woohu!

 


Kommentarer
Postat av: sanna

HAHAHA, måste älska bilden! Hur lyckas en så söt tjej som du bli så ful på kort, haha! <3

Postat av: janna

hahahahahaha, josse du är så jävla skön!

2009-09-11 @ 03:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback