sliiten





efter att inte ha sovit bra på 3 dygn börjar jag känna mig ruskigt sliten. Lördagen blev insane, speciellt synen på natten när min och sannas lägenhet blev en ungdomsgård/gatukök. En efter en av tjejerna droppade in här (gabi, cissi, nattis plus mig och sanna) och vid kl 3 var vi hungriga så vi gjorde storkok på korv och bröd.

Igår rörde vi inte oss från soffan och nattis tillbringade ännu en natt här. Vi bestämde att alla skulle sova i widins säng och det är ingenting jag gör om, sov på kanten så hela natten har jag varit påväg att trilla ur så har skitont i ryggen.


Idag är både jag, sanna och gabi lediga, vi ska ut och storhandla mat och göra lite ärenden på ÖB.

Det har varit en fantastisk helg iallafall och jag längtar redan till nästa!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback