high on life



När jag vaknade imorse var jag helt övertygad om att jag hade sovit bort halva dagen. Kollar på mobilen, 6.30 visar klockan. Kunde inte somna om så går upp. Låg och kollade "skins" tills klockan blev 10 då startade storstädningen av min lägenhet.
Egentligen gjorde jag mer skada än nytta, hade ner en kaffekopp när jag dammsög så det blev en stor kaffefläck på min matta, hade sönder en gardinstång när jag skulle byta gardiner samt slog i huvudet i mitt handfat.

 Resultatet blev iallafall en ordentligt städat lägenhet trots alla motgångar. Blev klar vid 11 tiden och efter 20 min av stillasittande konstaterade jag att jag måste lida av någonslags ADHD. Jag blir rastlös direkt, har nästan dött av tristess idag.

Bjöd över min syster och far så dom ska komma och fika nu. Kvällens aktivitet blir filmkväll med widin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback