superfreak



Någonting som roar mig är att gå tillbaka ett år i bloggen och kolla vad jag gjorde då. Jag gjorde det idag och läste bla "Det är så roligt för jag får jobba mycket helger nu, wiihuu!!"

QUE?? Varför tyckte jag det var KUL att jobba helger?! Nu vill jag inget annat än bara gå på dagtid men eftersom helgerna ger så mycket pengar tar jag dom passen också.
Jag måste ha haft någon hjärnskada där eller så har jag jobbat förmycket helger på sistone.

Har nyligen kommit hem från mamma med matkoma. Jag, mamma, emelie, bea, markus och elias (okej han sov mest) köpte pizza och såg "så ska det låta" och solsidan.
Ja, ni läste rätt, så ska det låta. Det värsta var att jag var en riktig haj på att gissa låtarna att dom nästan borde låta med delta i något program.

Nu ska jag upppiggande nog kolla på en dokumentär om Golden gate bron, som tydligen är populär att ta livet ifrån. Jag vet, riktigt uppiggande men jag älskar dokumentärer.
Nu i veckan såg jag en som heronister i New York, jag väljer mina ämnen väl, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback