varför ska allting hända mig




Jag tror jag dör, all skit ska alltid hända mig.
Jag tar historien från början:

Igår när jag skulle hem till widin mötte jag två killar i min port, inget speciellt med det, vi utbytte några artiga fraser som man gör med grannar sen gick vi vidare.
När jag står på harrys dansgolv kommer killarna fram och säger "ja vi sågs ju idag i porten blabla" En av dom är granne med mig.
Iallafall, han och jag pratar, när han ska gå får han mitt nr och vi smsar lite under natten och nu idag.

Nu på kvällen ska jag skicka iväg ett skämtsms till cissi och emma. Jag brukar kolla på facebook om det är någon rolig som fyller år så skickar jag ett sms om det. Tex. "Idag är det ingen avnlig dag utan blabla födelsedag, HURAA HURRA HURRA!"

Idag fyller en gammal klasskompis till mig år, så jag skriver "Idag är det ingen vanlig dag utan Mattias Mallins födelsedag, HURRA HURRA HURRA"

Jag råkar skicka det till min granne.
Får tillbaka: "Va, vem är Mattias Mallin?"

Nu dör jag.



(gårdagen var kul iövrigt, det märks att man har kul på förfesten när nästan alla glömmer bort att vi ska ut)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback