"åååååh din morsa"



Gårdagen var en sån kväll som man vill att alla ens fyllor ska vara. Från början var det bara jag, annis och fors som skulle festa, det slutade med att vi nästan var 20 pers i min lilla etta.

Jag fick för mig att röka inne igår så det stinker i hela mitt vardagsrum, köket ser ut som helvetet själv och min vardagsrumslampa hittade jag i garderoben imorse, haha.

För att summera gårdagen: väldigt mycket vin på förfesten, mer alkohol ute på harrys, nattbad, hopp från 5:ans hopptorn och kvällen avslutades halv 6 imorse i min soffa med kroketter.

Nu blir det fan lungt ett tag framöver, jag höll på att hoppa ut från mitt fönster imorse när jag såg summan på min internetbank, skjut mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback