i wanna forgive you, and i wanna forget you.




Jaha, även den här helgen har varit innehållsrik. I fredags anordnade Fors en liten förfest och som vanligt kan vi tjejer inte göra någonting med måtta.
Det slutar med att cissi liftar hem på en killes pakethållare och jag ställer in min mobil på flygplansläge (??) och kommer en och en halvtimme försent till jobbet dagen efter.

Jobbade halva dagen igår och på kvällen var jag och roggan hos irena och käka kräftor. Idag har jag jobbat igen och efter gick jag hem till mamma och tiggde mat. Hann en sväng ut i skogen med hund och allt så nu har jag och min syster bestämt att vi ska plocka svamp på tisdag.
Det här kommer bli ett äventyr.

Just nu vill jag bara hitta en billig resa, vart som helst. Inte en sån resa som vi tjejer har gjort innan där man festar varenda kväll utan bara sola, bada och läsa massor av böcker. HIttar jag en billig ska jag unna mig det som belöning att jag har jobbat mycket i sommar.



Ikväll blir det sagan om ringen och kantarell smörgås.


Kommentarer
Postat av: george

resa - YES, sagan on ringen - OH YES! i like your thoughts :D<3

2010-08-22 @ 22:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback