sleep the clock around




Har precis kommit in från sjukaste bilturen med anna-lena, vi åkte överallt och ingenstans med rammstein på högsta volym, jävla cirkus. vi har spenderat hela den här regniga dagen på hennes soffa med filmer och spicy hot, väldigt trevligt.

Jag tog ett moget beslut häromdagen och tänkte: nej jag ska bara dricka liite på fredag eftersom jag jobbar på lördag, en helg kan jag vara lugn.
Sååå idag kommer frågan av annis: ska vi gå ut på lördag?
Självklart säger jag ja, vi två kan aldrig göra någonting lagom så det här kommer bli kaos, lär fortfarande vara full när jag ska på dop på söndagen.
Ser synen av mig själv komma vinglandes in i kyrkan.

Åh herregud.

Förresten, vad är det med den här stan?! Känns som att folk alltid ska hitta på lögner, sen får man frågan då kommer det från en kompis till en kompis som har en kompis..
Mind your own buisness.

Kommentarer
Postat av: natalie

bättre iofs att man frågar och rättar personerna i fråga än att bara låta det vara, right?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback