juuuulen är häääääär

Har läst på flera ställen att ingen har någon julkänsla. HALLÅ, för mig är det helt tvärtom.
Kanske för jag har varit så huslig det här året, har gjort ett pepparkakshus (japp, gjort alldeles från grunden, inge färdiköpt här inte) Nog för det jag glömde göra några väggar så det är lite dragigt men skit samma.

Jag har bakat knäck, gjort julskinka, julgodis, pysslat med massor av julklappar (en tog mig typ 5 kvällar att göra) skaffat en riktig gran (eller jag fick den av morfar, hade inte tänkt att ha någon först) Iofs blev granen världens fulaste, har typ en glitterslinga och 5 julgranskulor men det luktar gran här iallafall.
Nu sitter jag och lyssnar på julmusik och ska strax gå hem till emma för lite julmys. Jag och Niclas köpte kebabtallrik till lunchen så mår fortfarande lite illa efter det så får se om jag får ner något haha.
Den allra bästa jullåten någonsin: Julen är här - Tommy körberg.
GOD JUL!

(ett minus är att jag har blivit dunderförkyld :( )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback