let's have a toast for the assholes

väntar på att klockan ska gå framåt så jag kan gå ner på stan och äta ming med elin o janna. Janna är inte så ofta i stan så man får passa på att träffa henne när hon väl är här.
den här helgen har bara flugit iväg, igår var umgicks jag med elias på dagen och på kvällen gick vi tjejer ut på grappa och åt för att fira cissi. efter stack några av oss och förfestade hos annis sen utgång på det.
är så galet sliten idag, känns som jag behöver gå i ide minst en vecka innan jag har kommit ikapp med sömnen.


jag fick faktiskt ett förslag igår av mina vänner att jag ska starta en anonym blogg där jag ska skriva alla mina fylle upptåg för tro mig, dom är många och galna men känns för opassande för att skriva ut här haha.

Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

2010-12-14 @ 19:10:41
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback