lista

1. Hur gammal är du om fem år? 25.

2. Vem var den sista du träffade? Min mamma när hon körde hem mig igår.

3. Hur lång är du? 169.

4. Vilken var den senaste film du sett? Det var Troja igår tror jag, låg och kolla på den när jag kom hem från mormor och morfar. En av mina favoritfilmer faktiskt, haha.

5. Vem ringde du senast? Annis.

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Haha nej inte jag heller, kollar på fb nu" till annis och vi pratade om kvällen.

7. Vad är dagens planer? ligger i min nya pyjamas nu och lyssnar på musik, sen ska mamma hämta mig så ska jag äta lunch där. Ikväll blir det fest!

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Smsa.

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda.

10. När såg du senast din mamma? Igår.

11. Vilken ögonfärg har du? mörk blåa.

12. När vaknade du idag? vid 9 tiden.

13. Har du någon gång hittat en katt? Nej.

14. Vilken är din favoritplats? Gud ingen aning..

15. Vilken plats föredrar du minst? trånga bussar eller köer.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag har verkligen ingen aning men jag hoppas att jag inte bor i sverige iallafall.

17. Vad skrämde dig som barn? Jadu.. jag vet fan inte.

18. Vem fick dig att skratta senast? Min släkt igår, man måste fira jul med oss för att förstå.

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja.

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Det beror lite på, jag älskar att sova i trosor men samtidigt gillar jag att sova med värsta mjukisdressen också. nu på vintern blir det mycket kläder på, känner att min nya pyjamas kommer nötas mycket.

22. Hur många kuddar har du i sängen?Två som jag sover med annars har jag 4 som prydnad.

23. Hur många landskap har du bott i? Ett.

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Oh ja, dock var det värre för några år sen, då spydde jag nästan varje fylle när jag kom hem. Nu händer det väldigt sällan.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strmpor, hatar att vara barfota.

26. Är du social? Ja.

27. Vilken är din favoritglass? Ben&Jerry cookie dough, lätt!!

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa, resa, resaaa!

29. Tycker du om kinamat? Ja fast gillar thai bättre.

30. Tycker du om kaffe? Är en kaffe älskare.

31. Vad dricker du till frukost? Kaffe.

32. Sover du på någon särskild sida? Ja, närmast väggen och på min högra kroppsida, har ingen roll om jag sover med nån eller inte, det ska bara vara så.

33. Kan du spela poker? Ja, ganska bra iallafall.

34. Tycker du om att mysa? Absolut.

35. Är du en beroendemänniska? Ja.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej bara folk som fyller nära mig, en dag hit och dit liksom.

37. Vill du ha barn? Ja men inte än på ett tag.

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.

40. Föredrar du havet eller en pool? pool, helt klart, tycker havet är mest jobbigt med allt salt. Fast snorkla är kul, haha.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och resor.

42. Äger du dyra smycken? Njae.

43. Har du någon gång testat narkotika? Ja.

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Choklad från en paradis ask.

45. Vem är den roligaste människan du känner? Ja, fan.. Annis eller Gabi tror jag.

46. Välj ett ärr på din kropp? Har ett ganska stort på foten, ser ut som en tusenfoting och kommer från när jag bröt foten när jag åkte pulka.

47. Vad har du för ringsignal? Drop the world - Eminem

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja.

49. Flirtar du mycket? Ja, om jag är på humör för det.

50. Vart togs din profilbild för din blogg?I ett vandrarhem i london.

51. Kan du byta olja på bilen? Nej.

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, har haft tur.

53. Vilken var den senaste bok du läste? "10.31 på Kao Lak" tror jag det var. Ingen humör upphöjande bok direkt, haha.

54. Läser du dagstidningen? Kuriren om jag jobbar.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.

56. Dansar du i bilen? Haha jadå.

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mix megapol igår tror jag.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Skrev över saker till min nya kalender jag fick igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback