mitt 2010.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja, jag flyttade för att bo själv, hade inte gjort det innan.

Har du några nyårslöften?

Ja men som vanligt kommer jag nog inte hålla dem, haha. En är att komma i superform till sommaren och jag ska verkligen kämpa för det!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja, min vän elin och min syster.

Vilka länder besökte du?

England.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

21 Februari, när jag blev moster.

Vad var din största framgång 2010?

Haha, det vet jag faktiskt inte.. Har inte haft några direkta framgångar.

Största misstaget?

Har gjort många.

Bästa köpet?

Måste vara london resan.

Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder..

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja, alla fina stunder med vännerna under det gågna året.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

ojoj, finns många som är kopplade till olika perioder och tillfällen.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Ledsnare. Fast har haft många glada perioder också men mesta dels ledsna.

Vad önskar du att du gjort mer?

Gjort fler förändringar i mitt liv istället för att köra på det trygga. (2011, here i coooome!)

Favoritprogram på TV

the hills, the city, paradise hotel..

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

På dagen jobbade jag. Det var den perfekta jobb dagen, spenderade förmiddagen i badhuset, efter bjöd niclas mig på pizza och på eftermiddagen kollade vi på film och åt tårta som jag bjöd på. Efter jobbet åkte jag direkt hem till mamma och bjöd släkten på mat. När vi hade firat klart drack jag och mina fina vänner vin hemma hos mig sen gick några av oss ut på grappa och drack drinkar och hade kul.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Varierande med en kärlek för randigt. (kan nog alla mina vänner intyga att jag är en sucker för randigt)

Den bästa nya personen du träffade?

Har inte skaffat nya vänner som står mig nära men har återupplivat många gamla vänskaper.

 

 


förra nyår

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback