--




Det här med att laga mat är inte direkt en gåva jag föddes med. Igår skulle jag göra "en enkel kasslerskit" som slutade med att vara nästintill oätlig för den var så stark.
Idag var det dags för en enkel rätt, pommes frites med kyckling. Piece of cake kan många tycka men jag lyckades få pommesen klara men kycklingen var rå så det slutade med att jag slängde kycklingen och åt bara pommes, för att senare på kvällen värma på lasagne haha.

Jag har äntligen fått tillbaka lite glädje i mig. Ända sen jag kom hem från jobbet idag har jag gått och skrattat för mig själv här i lägenheten, mest om saker som hände på jobbet idag som egentligen inte var roligt men som jag såklart tycker är jättekul eftersom jag har kass humor.

nu i veckan blir det jobb som vanligt och i helgen är det full rulle. På fredag ska jag fira in lönen med att bjuda alla brudarna på mat (får se hur det här går, herregud) och på lördag ska jag agera flytthjälp, tvätta och på kvällen blir det supolainen hos jenny som har inflyttningsfest.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag mobbar dig inte in bloggen, jag delar bara med mig av glädjen som du ger mig till alla andra !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback