jag har blivit moster




Fick veta idag att jag har blivit moster till en liten kille. Som den tönt jag är började jag böla på jobbet när min syster skickade mms på knodden, haha.

Nu återstår bara att fullfölja min plan på att bli gudmor, det förra samtalet lät såhär:
Jag: Jag vill vara gudmooooor!
Emelie: Men jag vet inte.
Jag: JAG VILL!
Emelie: Men bea då, varför skulle jag välja dig och inte henne?
Jag: Men seriöst emelie.. Om du och Markus skulle dö, skulle du då vilja att BEA tar hand om erat barn? Jag skulle inte tro det.
Emelie: Men tror du jag vill att DU ska ta hand om vårat barn isåfall?!
Jag: Aja, jag vet iallafall vad jag ska göra på dopet när jag bär in barnet om jag är gudmor, jag ska börka sjunga "Vill ni se en stjääääärna, se på mig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback