lista

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: ja
Gnälla: ja, ibland haha
Skrika: händer väldigt sällan
Sova: ja
Ha ångest: ibland  
Skada dig själv med flit: nej 
Ta mediciner du inte borde ta: nej 
Vilja dö: nej
Drömma mardrömmar: det händer väldigt sällan
Drömma sexdrömmar:  nej
Ta droger:  nej
Försöka vara annorlunda: nja är mig själv, det räcker haha
Klä dig i svart: ja
Gå till kyrkan: nej
Gå i skolan: nej
Röka: yes
Ljuga: nej
Hata folk: nej
Lita på folk: mina närmaste litar jag på  

VEM:
Saknar du: --
Vill du döda:  ingen
Vill du slå: ingen
Kramade du sist: tror det var emma imorse
Skrek du på sist: kommer inte ihåg
Vill du vara som: vet inte 
Sårade dig sist: --
Gjorde dig riktigt glad senast: vet inte
Fick du sms från senast: widin
Ringde dig senast: mamma
Är vackrast på jorden: vettefan

HAR DU:
För många vänner: nej
Förföljelsemani: lite  
Tvångstankar: några stycken haha
Någon annan psykisk sjukdom: inte vad jag vet men alla har väll en diagnos av nånting 
Någon fysisk sjukdom: nej 
Någon skada: nej 
Färgat håret: ja 
Brutit några ben: ja, i foten
Några piercings: ja
Egen dator: ja
Bra självförtroende: sådär
Sagt jag älskar dig till någon idag: nope 
Tuttat eld på nått: nej
Gjort något olagligt: ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback