med ena foten utanför




Jag känner just nu att jag behöver en paus. Förra helgen jobbade jag 26 timmar och den här veckan har det varit full rulle med jobb också så jag har inte hunnit vila upp mig än. Imorgon skulle bli min lediga dag men ska gå in och jobba då också.

Jag veeeet jag ska inte klaga men jag blir tjatig när jag är trött. Idag efter jobbet var jag på systemet för att köpa födelsedagspresent åt pappa och då lät jag en vinflaska slinka ner åt mig också som jag ska dricka under helgen, då jag inte behöver jobba helg på typ 4 veckor.

Nu ska jag gå iväg och fira pappa som har fyllt 51, när jag kommer hem tänker jag däcka som en padda i soffan.

Och idag har jag ÄNTLIGEN orkat ta tag i disken som har stått sen förra fredagen, nu kan man äntligen vara i mitt kök, nu i veckan har jag förträngt allt det här och stängt dörren och låtsas om att det inte var stökigt där inne, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback