ont i själen




Jag fattar inte, om det gör såhär ont att avsluta någonting som inte ens kan kallas för ett förhållande vill jag inte ens veta hur det är att göra slut med någon man älskar.
Alla hjärtans dag inleddes med ett svårt beslut och tårar men jag vet att det är för det bättre, att det kommer vara tomt i början men att med tiden så kommer det glömmas bort.
Som min kloka vän Gabi sa idag: tänk att du gråter en natt nu, hade det fortsatt hade det kunnat bli så många fler såna nätter.

Just nu sitter jag och peppar mig själv till att bli glad så jag lyssnar på e-type och tänker på den galna kvällen på harrys igår. Jag, sanna och gabi körde som sagt en spontan utgång och väl på harrys upptäcker vi att självaste e-type ska uppträda. Som dom kändiskåta människorna vi är blir vi helt bananas och stället oss längst fram och sliter i micken och sjunger hold your horses för fulla muggar.

Riktigt rolig kväll var det iallafall!

Kommentarer
Postat av: nat

hörredu pärlan, vad har hänt? och skojar du, sjöng ni i mickarna!?

2010-02-15 @ 21:04:48
Postat av: josefine

haha japp vi sjöng i micken!

2010-02-15 @ 21:30:44
Postat av: widdelito

starkt gjort av dig mitt gull, och du vet att gabbsan och widdelito finns här när tårarna kryper fram, vilken tid på dygnet som helst <3

2010-02-15 @ 22:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback