--




Igår lyckades jag lösa någonting som jag har trott varit ett problem i ett år. Min dators ljud har inte varit bra och jag har alltid trott att det har varit något fel på ljudkortet. Icke sa nicke, igår satt jag och skulle kolla upp problemet och tadaa, jag hittade att det var en inställning som var fel och nu låter allting som normalt. Synd bara att det har gått ett år av att jag knappt har kunnat spelat musik men fan, nu är det löst iallafall.

Just nu sitter jag och Sanna-banana vid varsin dator och lyssnar på myspys musik.Om några timmar ska jag hem till min mor och äta middag. Jag har önskat rösti som jag älskar men som sanna avskyr så jag har inte ätit det sen vi flytta in här därför tänker jag passa på hos mor.

Imorgon ska vi till badhuset. Simma, bubbla och åka waterslide! Helgen blir lugn, middag med några av brudarna på lördag plus att jag blir änka då sanna åker iväg i en vecka till fjällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback