bulletproof



Problemet med att vara timvikarie är att man aldrig har en jämn arbetsperiod. Man går ifrån att jobba 24 dagar av 30 till att få två pass per månad. Nu börjar jag bli riktigt uttråkad och hur mycket jag än tycker om att kolla på Widin i sin morgonrock är jag jävligt trött på att gå hemma. Men jag vet också att snart kommer en bra period så det är bara att stå ut och tillbringa dagarna med singstar och buzz.

Idag har jag självmant utsatt mig för riktigt tortyr, dvs tandläkarbesök. Att ligga där och dreggla som självaste Juliana är aldrig kul men jag vet också om jag fortsätter skjuta upp besöket blir det värre till nästa gång.
Så nu är det gjort och nu slipper jag dom i ett år.

Emma var precis här och fikade och nu vet jag inte riktigt hur jag ska spendera kvällen. Väntar på att sambon ska komma hem så hon kan laga sin goda köttfärssås. Det blir ingen boxning idag för Cissi var sjuker men vi tar igen det på onsdag istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback