falla fritt



Jag vet inte vad det har varit med mitt humör den här veckan men jag är irriterad på allt och alla. Jag hör själv hur jag fräser när jag öppnar munnen och jag menar det inte men kan ändå inte låta bli. Ibland kommer såna perioder för mig och även fast jag inte gillar det så är jag lite glad över det, då kan jag bli glad igen och inse hur mycket jag har och hur många som jag älskar.

Oftast tänker jag: yeees snart är det heeelg! och även fast jag har jobbat den här veckan har jag inte den känslan, för på både lördag och söndag väntar 13 timmars pass för mig på jobbet.

Imorgon ska jag bjuda gabi på kvällsmat och när jag kommer hem tänker jag ta ett glas vin, för att fira in fredagen iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback