haha jag dör




Sitter och kollar igenom kort från 04 - 05 när vi gick i grundskolan.



coola tjejer i stockholm på klassresa



cool tjej åker skridskor på gympan (det verkar som att jag hade en kärlek för den där tröjan)



coola tjejer festar (tror vi gick i nian här)



Även fast jag är ful som stryk på den här bilden så är det min favoritbil på oss genom tiderna



Min 15-års dag, haha



cool tjej på myskväll hos cissi



party tjejen håller tacktal



coola tjejer i höstkylan



coola tjejer utanför klassrummet



sen var det dags för party igen på å-festen



hahaha måste vara bästa bilden på oss genom tiderna

Kommentarer
Postat av: natalie

ahahahahahahaaha! kan. inte. sluta. skratta!

Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHHAHA FY FAN

2010-01-22 @ 15:58:08
URL: http://rogic.blogg.se/
Postat av: cissi

hahah detta är minnen:D kärlek! <3

2010-01-22 @ 19:19:44
Postat av: Janna

hahaha, helt fantastiskt!

2010-01-23 @ 01:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback