samtal hos gabi



Jag, Gabi, Jenny och Emil sitter och pratar hemma hos gabi.

Emil: Ja jag fick nått sms av dig igår gabi där det stod att jag är bjuden till josses inflyttningsfest den 5:e februari.
Jag: Va, ska jag ha inflyttningsfest?
Gabi: Jaa det ska du, vi bestämde ju det!
Jag: Haha nej, vi har aldrig pratat om det.
Jenny: Ja nu har jag tagit ledig och allting den helgen.
Jag: Haha okej det här var mer än jag visste men visst, inflyttningsfest den 5:e.

Det blev inte riktigt socialdrickande igår, det spårade ganska rejält. Jag och Gustav drog tequila shotts på krogen när jag redan var full innan, smart.

Så helgens konstaterande:
1. Drick aldrig mer alkohol.
2. Shotta inte när jag redan är full, speciellt inte tequila.
3. Försök komma ihåg kvällen.
4. Träna upp mitt tålamod när jag är full.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du var ju full på sällskapsdrickandet så det var då vi bestämde, första helgen i februari dricker vi, och vi ska inviga ditt nya place, alltså inflyttningsfest ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback