trötter helg



Jag har sovit sammanlagt 7 timmar sen i fredags och under helgen har jag jobbat 26 timmar, jag har varit så galet trött. Nu har det istället gått över till övertrötthet så jag är pigg men känner på mig att jag kommer somna som en stock när jag väl lägger ifrån mig datorn.

Det har inte hunnit hända så mycket kul den här helgen eftersom jag har jobbat två heldagar men en rolig sak hände igår: widin kom hem! När man är van att bo med någon blir det så sjukt tomt när den personen är borta. Nu får jag njuta av hennes sällskap iallafall 5 dagar till.

Eftersom det blev så bra respons på "going back to the old days" inlägget så kommer en del 2 i veckan!

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: tack så mycket. Nej det gör inte jag heller. :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback