--




Det tar alltid 20 år för mig att göra och ta tag i saker. Jag har bott här i ungefär 6 månader och IDAG bar jag upp mina flyttkartonger på vinden som har legat under min säng. Varje gång någon har frågat om dom har jag alltid sagt: äsch jag ska flytta snart. Dom: va, har du hittat lägenhet? Jag: Nej men någongång ska jag väll flytta.

Nu slipper jag se dom iallafall och det är skönt. Det är lite halvdant väder ute så jag har städat hela min lägenhet också, vilket var väldigt behövligt.

Nu upptäckte jag att klockan bara är kvart i ett så vettifan vad jag ska underhålla mig med resten av dagen. Det här är första helgen på väldigt länge som jag har absolut ingenting planerat och det ger mig lite panik känsla.

Jag har fått min ranson av alkohol den här veckan iallafall, onsdagen blev ganska hård. Förfest hos slusken och sen utgång på harrys.

En liiiten, liiiten del av mig känner att jag måste sluta med det här festandet snart, den andra känner att det är dags för en festrunda i helgen igen.

Någon som är på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback