hemma igen



Jag tänkte lite roligt innan jag åkte till skara, på tisdag morgonen fick jag för mig "nej idag ska jag diska för de är så skönt att komma hem till ett rent hem när man åker bort"

...

jag var borta en natt kom jag på sen.

Anyhuuu, jag har hunnit med mycket kul den här veckan. I tisdags var jag uppe och hälsade på Janna i stockholm, vi åt sushi, drack öl på grönan och drack kaffe hos henne. Väldigt nice.

I onsdags styrde vi kosan mot Skara och jag kan bara säga, UNDERBART. Deras vattenland är så jävla roligt. VI har åkt så jäkla mycket saker, grillat för en hel arme, druckit öl och spelat plump = jäkla bra semester.

Jag och Inga-lena fick för oss igår att vi skulle våga åka fritt fall på vattenlandet. Nog våga vi allt, efter mycket om och men men fysatan vad jag känner mig mörbultad idag. Det finns inte en del i min kropp som inte gör ont just nu.

Nu har jag precis tryckt i mig en fet frukost och om några timmar ska jag dra mig till jobbet. Sammanfattat: en jävla bra vecka.







Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är kul med Gröna Lund. =)

Postat av: Janna

"...hälsade på Janna i stockholm, vi åt sushi, drack öl på grönan och drack kaffe hos henne". Hahaha, jag är inte förvånad att det bara handlar om mat och dryck då jag kommer på tal.

2010-07-26 @ 01:39:41
Postat av: josefine

haha janna kommer du inte ihåg för några år sen att jag tyckte att ni ryssar alltid åt mat, det stämmer fortfarande!

2010-07-26 @ 15:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback