livet flyter




Ja, livet går verkligen i perioder. Nu är jag inne i en bra period och hittils har sommaren varit underbar.
Efter jobbet idag var jag barnvakt åt elias och insåg att jag inte kommer skaffa barn förrän om typ hundra år. Jag är inte beredd att tillägna så mycket tid åt någon annan än mig själv, haha.


Nu är jag ledig i två dagar, imorgon ska jag äntligen klippa av mig kråkbot som sitter på mitt huvud. Annars har jag inte så mycket planerat för mina lediga dagar, sundbyholm med emelie på onsdag om vädret tillåter och öl sen på kvällen med anna-lena.

Nu blir det tant-varning och lyssna på aretha franklin.



det bästa med att posera brevid barn är att man ser så jäkla brun ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback