det hon vill ha




Från att inte haft någon iordning alls i min lägenhet har det artat sig bra den sista tiden. Häromdagen beställde jag bilder som jag ska sätta upp, jag har fått en snygg tv, markus var här häromdagen och skruvade upp mina hyllor. (jag hade "glömt" att sagt att det var betong vägg så det tog honom typ 50 min att få upp 2 st haha)
Idag gjorde jag en temporär lösning och satte upp min "Carpe diem" skylt med tuggumi. Jaaa, det fastnar väldigt bra och nu sitter den uppe.

Igår var pappa här för att hjälpa mig med att fixa en tvsladd till datorn, då fick jag för mig att jag skulle ha högtalare till datorn så vi åkte till coop strax innan stängning så nu är det också fixat.

Det är så typiskt mig, det kan ta flera månader innan jag fixar saker men när jag väl börjar så kan jag inte sluta. Nu ser det fin fint ut här.



Lördagen ja.. Galet! På dagen firade vi bea och jag har aldrig känt mig så fin som när jag lånade annis långklänning och hade på mig på dagen. Annis ville inte att jag skulle ha på mig den på kvällen så innan jag skulle till henne på fest var jag tvungen att byta om.
Samtalet om klänningen löd såhär:

Jag: Fan, jag vill verkligen ha en långklänning på studenten men jag hittar ingen.
Annis: Men du kan låna min, den som jag hade på min 19-års dag.
Jag (i extas) ÅÅÅH FÅR JAG?! tack!
Annis: tystnad.
Jag: tystnad.
Annis (lite tveksam): Tänkte du ha den på kvällen också eller?
Jag: (kollar på annis och ser att den idén inte skulle vara så populär): ja, eller vadå, får jag inte det?
Annis: Alltså grejen är... Jag kommer inte kunna slappna av på hela kvällen då.. Jag kommer bara tänka "nej nu kommer hon snart spilla rödvin.. Neej nu kommer hon ha sönder den."
Jag: Haha nejdå jag ska byta om.

Förövrigt kom jag hem kl 5 på söndagsmorgonen så ja, det var en bra fest.





Emelie, student bea och puckelryggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback