jag måste tagga ner lite




Jag tänkte inte på förrän jag återigen vaknade upp i min lägenhet, omgiven av gamla vinglas och ölburkar, att det återigen har blivit en tre-dagars vecka. Vad är det som händer med mig när värmen kommer? Tydligen medför det att jag snart kommer hamna på avgiftning för mina njurar kan inte rensa bort alkoholen längre.

Vi festade ju i onsdags, i fredags skulle vi "ta en öl" vilken såklart resulterade i vin hos mig innan och sen öl på åbryggan plus en liten utgång på harrys.

Igår jobbade jag (hör och häpna) på dagen och direkt när jag slutade mötte gabi och cissi upp mig hos mig.
ELLER NEJ, gabi möter inte upp mig, hon studsar fram när jag öppnar ytterdörren så jag höll på att dö på kuppen. Överväger seriöst att ta tillbaka min nyckel snart, jag känner mig inte trygg längre.

Anyhuuu, vi gick och överraskade annis på sylvia. Den lilla damen har fyllt år så vi firade henne. Vidare till fia där det blev singstar och jag inbillade mig på fyllan att jag var bisexuell så jag skulle hångla med allt och alla som var där.
Det var bara tjejer kan jag tillägga.

Och nej, trots att jag försökte leka "samantha aktig" så är jag tyvärr så hetrosexuell man kan bli.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback