luktbomben




Just nu kan man inte gå in i min lägenhet utan att få en ordentlig huvudvärk.

1. Jag har råkat köpt ett sköljmedel som bara av att man luktar på det får man en allergisk reaktion. Jag har haft tvättstugan idag och i min hast att laga mat samtidigt (JAA jag vill inbilla mig att jag är Bree Wan de Kamp och kan göra tusen hushållssysslor samtidigt) hann jag inte med att torka allt så just nu hänger tvätten i min lägenhet och luktar starkt sköljmedel.

2. Varenda gång jag åker till ikea envisas jag med att köpa tusen doftljus och självklart måste jag tända alla smaker samtidigt för dom är ju såååå fina.
Vilket resulterar i att min lägenhet luktar som en rökelseaffär.

Plussa ihop dessa två faktorer och ni har, min lägenhet, en doftbomb.

Imorgon ska jag köpa en vattenpipa också.. Ja, som ni kanske kan lista ut, snart kommer mina doftsaker bo kvar här, inte jag själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback