--




Jag trodde det var överdrivet att man kan känna sån kärlek till ett barn. Trots att det inte är min bebis känner jag bara total kärlek till lilla Elias. Efter jobbet idag åkte jag, mor och bea för att hälsa på hos Emelie och Markus och jag dör lite hur söt han är.

Dock var det inte frid och fröjd hela dagen. Jag lånade bilen av mor innan vi skulle dit för att göra lite ärenden, när jag skulle parkera utanför emelie och markus (som bor på världens sämsta gata för parkering) höll jag på att  tappa tålamodet helt. Cirkulerade i typ 20 min innan jag sket i allt vad regler heter och bara ställde bilen utanför deras hus.
När vi kommer ut igen står en jävla kärring för att skriva p-böter och hade inte mamma sagt åt mig hade jag tryckt ner hennes fula ansikte i snön.

SÅ alltså, jag har lyckats dra på mig mina första parkeringsböter på 2 år, woohu. Not.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback