allt som är ditt




Det är inte ofta jag skriver något slags argt inlägg här men igår blev jag så jävla arg att jag inte visste vart jag skulle ta vägen.

På uppdrag granskning tog dom upp ett fall med en tjej som blir våldtagen av en kille på hennes skola, hon anmäler, han erkänner och ändå är det HON som får hela skolan och alla sina vänner emot sig. Dom startar facebook grupper där dom kallar henne för en slyna, hora mm.

Dom vuxna tycker synd om killen, "vi har hört från bekantas bekanta att hon ljuger" På skolavslutningen kommer killen men inte hon, han HYLLAS av alla i kyrken med applåder för att han kommer dit.
Det blir bara mer och mer vrickat.

Samma kväll våldtar han en annan tjej, dom anmäler. Fortfarande tror ingen tjejerna, den första (som var 14 år) tvingas flytta 50 mil ifrån sin hemstad.

Våldtäkter är det värsta jag vet och att vuxna agerar såhär emot en 14 årig tjej gör att jag bara vill strypa dom allihopa.

Jag hoppas att man måste komma från en jävla incest by uppe i norrland för att agera såhär för det är fan inte normalt.

Kommentarer
Postat av: susanna

Jag håller me. Har varit så jävla förbannad idag o såg du prästens kommentar då? När reportern säger nu har killen som ni lät vara med i kyrkan våldtagit en till tjej. Vad säger du om det, då blir prästäcklet lite förvirrad o säger jaa usch man blir helt tom eller nåt o så säger han till slut stackars kille!!!!!! Hur fan kan han säga stackars kille. Sen efter en stund säger han jaa de är så klart synd om flickan också. Hur i helvte kan han säga så o hur kan flickans klasskompisar ta en vidrig våldtäckskille i försvar. Är så arg så jag vill skära ögonen av killen o alla som försvara honom. OHHH skönt o se att nån är vettig o tar upp det här o tycker som normalt folk borde tycka =) Tack!!!!!!!!!

2010-03-25 @ 20:44:37
Postat av: josefine

Ja när prästen uttalade sig höll jag på att spricka av ilska. Iofs så var alla jävla puckon i sina uttalanden, fritidsledarna, dom äldre personerna, ja alla. Jag fattar inte hur man kan se över en dom i hovrätten och tro vad ens bekanta bekanta säger. Tycker det är bra att alla har reagerat så starkt att alla i den där jävla byn får skämmas rejält.

2010-03-26 @ 10:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback