fegis



Ibland önskar jag att jag vore mer impulsiv. Jag fegar oftast ut när det gäller att välja mellan någonting nytt eller någonting som är säkert.
Idag tog jag ett beslut som jag inte ångrar än för jag gick på min magkänsla och det kändes bäst att neka men jag måste börja chansa också. Nästa gång, vid ett annat tillfälle bara.

Hade en underbar lördag och en underbar söndag. Lördagen spenderades med emma, vi förfestade hos mig och pratade oss igenom alla ämnen som finns här i livet, från statt-branden till sexhistorier och efter det gick vi ut och dansade på harrys.

Igår var jag inte ruskigt bakis, jag startade dagen med en pannkaksfrukost hos roggan och avslutade dagen med ben&jerry's ,wallander och mysigt sällskap.

Nu kommer en intensiv jobbperiod, jobbar varenda dag fram till nästa onsdag så fritid kommer vara lika med noll. Imorgon är det planerat att jag ska bjuda gabbsan på mat iallafall (jag börjar lära mig, har en privat mentor som går igenom recept med mig haha)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback