the man with the child in his eyes



Jag har en konstig känsla i kroppen. I flera dagar har det känt som att jag går runt med feber. Jag har frusit, känt mig seg men ändå inte så pass att jag ligger hemma. Det känns som att det ligger en influensa eller nått som bara väntar på att bryta ut och neej jag har inte råd att bli sjuk.

Den här senaste tiden har varit galen med jobb, i mars har jag varit ledig typ 3 dagar. Idag tog jag en hemmakväll, dels för jag mår sisådär i kroppen och sen bara för laga mat och skita i alla måsten. Var dock tvungen att städa upp mitt kök eftersom det såg ut som andra världskriget hade utbrutit därinne från igår men annars, inga måsten.
Ta världens längsta dusch, plocka undan sånt jag inte orkar annars och bara sitta här.

Blev visad en väldigt fin låt igår, kate bush - the man with the child in his eyes.


He's very understanding and he's so aware of all my situations
When I stay up late he's always waiting, what I feel when I hesitate
Oh, I'm so worried about my love
They say: "No, no, it won't last forever."


And here I am again, my girl, wondering what on earth I am doing here
Maybe he doesn't love me, I just took a trip on my love for him

Ooh, he's here again
the man with the child in his eyes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback